viernes, 31 de mayo de 2013

Viatge a Malta



M’agradaria viatjar a Malta perquè les illes sempre han estat com un imant per a mi. 
De Malta m'atrau el seu paisatge, el clima mediterrani, també, el fet de ser un país tan petit i que tingui 7000 anys d'historia em resulta molt atractiu. I si parlem de l'àmbit esportiu, tinc moltes ganes de practicar el submarinisme en les seves aigües especialment en les illes de Gozo i Comino.



Mapamundi Mapa de Malta Europa
Malta arxipèlag mediterrani.


Dintre de les opcions que he buscat aquesta és la companyia aèria que més confiança m'ha donat pel meu viatge, té bons preus i en quan equipatge no posen tantes limitacions com d’altres, fins i tot et permet canvis d'ultima hora per pocs diners.

http://www.guiademalta.com/malta/
En aquesta pàgina podem trobar tot el necessari per conèixer Malta, una mica d'historia, consells a tenir en compte, on dormir, ens parla sobre la seva gastronomia, el funcionament del transport públic o la opció de llogar un cotxe i molt més. 

http://www.diariodelviajero.com/europa/los-diez-mejores-lugares-para-bucear-en-malta
Per no perdre temps i anar directes a l'aigua, que millor que seguir els consells d'aquells que ja coneixen el fons marí de Malta, Gozo i Comino. En aquest diari ens donen informació dels 10 millors racons per practicar el submarinisme.

http://www.youtube.com/watch?v=8i3R9CmMpJ0
Aquest és el primer de cinc vídeos on podem veure de manera divertida, dinàmica i ràpida, la història i llegendes del l'arxipèlag de Malta, la influencia anglesa i italiana, la importància sobre els cavallers de Malta, dels temples prehistòrics, etc.



Malta, una isla de película
Malta a estat escenari de pel·lícules com Àgora, Gladiator, Troya, etc.

La ciutat de Popeye situada al "Anchor Bay" on es va rodar el musical a l'any 1980

Sota les seves aigües podem observar molta flora, fauna i derelictes.


Moltes civilitzacions van viure a Malta, una d'elles la romana.



4 comentarios:

  1. Hola,
    Laura fa dies que segueixo el teu bloc, a través del qual puc descobrir altres països i llocs que m'agradaria conèixer.
    Del bloc, m'agrada especialment els consells que has donant i la utilitat de les entrades. Amb poca estona em puc fer a la idea de quins són els millors llocs per visitar.
    També m’ ha agradat, el destí que has triat “Malta”, qui sap, potser m’ animo a anar, seguint les teves recomanacions.
    Felicitats pel bloc.
    I moltes gràcies
    Ventura

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Comparteixo amb tu el fet de viatjar a malt em sembla un lloc molt bonic, gràcies al vostre bloc a la gent que et seguim ens resultés més fàcil el trobar oteles per a la nostra estada i poder visitar els llocs més característics de la zona, ire per l'itinerari marcat per tu.

      seguire el teu bloc
      salutacions i contínua així
      Jose ant.

      Eliminar
  2. Benvolguda Laura,

    He donat un cop d'ull al teu bloc i la veritat és que m'ha agradat molt, sobretot quant fas la descripció del submarinisme, segur que en aquestes aigües es pot veure molta diversitat de peixos.
    M'agrada molt viatjat i crec que amb las dades que es posat segur que no tindria cap problema en trobar-ho tot a la primera.

    Enhorabona pel teu bloc

    ResponderEliminar
  3. Hola Laura

    Estava mirant blogs i m'ha cridat l'atenció el teu pel títol de "tots els camins porten a Roma" perquè jo l'any passat vaig estar a Itàlia concretament a Florència, que per cert si no has anat t'ho recomano, allí es troba el "ponte Vecchio" que estic segura que t'agradaria molt. Em sembla una bona feina i tot explicat molt detalladament, amb tota la informació necessària. El que mes m'ha cridat l'atenció ha estat la fotografia de: "La Ciutat del Popeye" sembla de mentida, em pica la curiositat per anar.

    Felicitats per la feina.

    Lídia

    ResponderEliminar