domingo, 21 de abril de 2013

Des de la Roma de Ròmul i Remo, fins la Roma moderna de Mussolini.



Per conèixer bé la ciutat s'ha de caminar, caminar i tornar a caminar.


Els fundadors de Roma, Romul i Remo.

El Panteó, és un monument colosal en un petit espai.


A Roma podem veure vuit obeliscos de l'Antic Egipte i cinc de l'Antiga Roma.


En qualsevol racó de Roma pots ensopegar-te amb ruïnes que et deixaran bocabadat.


En la ciutat Eur podeu trobar la Roma moderna creada per Mussolini als anys 40.
Damunt d'aquesta imatge, podeu observar l'antic coliseo Romà.


Obriu bé els ulls i no deixeu passar els petits detalls.
Podeu arribar a trobar el vostre nom en un carrer.



Desgustar la seva gastronomia forma part del viatge.









3 comentarios:

  1. Hola,
    Bona tarde Laura em va molt be tota la informació que comentàs en el teu bloc perquè aquest estiu volem anar a Roma a visitar-la perquè com a tu, a mi en sembla una ciutat espectacular per la seva arquitectura i també per la seva gastronomia per tant jo com la meva família som uns apassionats de la pasta i crec que es espectacular, graciàs per la teva aportació ja que amb el teu bloc tinc varius punts de referencia per començar el meu viatge per Roma.
    Una salutació
    Àngel Garcia

    ResponderEliminar
  2. Hola
    M'agradaria dirte que hem sembla verdaderament molt maco el viatge propusat es realment desitjable quan el mires et donen ganes d'anar-hi.
    Salutacions i felicitats pel teu bloc

    ResponderEliminar
  3. Hola Laura,
    M'agrada molt com has fet les teves entrades, molt bones fotos, molt clares, molt colorit, amb solament veure-les li donen gana d'anar a aquests llocs, sobretot li de la matricula de Roma, és boníssima.
    Gràcies Laura, i no deixis d'escriure mes cosetes.Adéu.

    ResponderEliminar